Login

Register

Login

Register

کارشناسان، خلاقیت را «توانایی نگاه جدید و متفاوت به یک موضوع» (ورتهایمر ۱۹۴۵) «فهم بهتر و سازماندهی شده» (کلی و راجرز ۱۹۶۵) «حدس زدن یا منظم کردن فرضیه‌ها» (تورنس ۱۹۶۵) «فهم ناخودآگاه و هدایت شونده به سوی بینش‌های جدید» «توردوریکاردز ۱۹۸۸) «تولید ایده‌های جدید و مفید» (آمیلی ۱۹۶۶) «تفکر جانبی در برابر تفکر عمودی» (ادوارد دوبونو ۱۹۶۶) «تفکر واگرا در برابر تفکر همگرا» (گیلفورد ۱۹۶۶) «معرفی پدیده‌ها یا روش‌های جدید و توانایی خلق کردن با نیروی تخیل» (گات لوییس ۲۰۰۰) «ارائه رهیافت‌های جدید و غیرمعمولی و اثربخش» (پاپالیا ۱۹۸۸) و «برقرار کردن ارتباطات جدید» (استنبرگ و اوهارا ۱۹۹۷) تعریف کرده‌اند.

منبع: http://www.pzf.ir/

شرکت چالشگران ادراک ناب مفتخر است ، توسط گروه متخصص خود با پردازش سیگنال مغزی، میزان خلاقیت و قدرت یادگیری را اندازه گیری کند. شما می توانید برای پایش میزان خلاقیت (Creativity) و قدرت یادگیری (Mental Effort) کودکان ۶-۱۸ سال و دانش آموزان خود با شماره ۸۲۸۸۳۹۵۰ تماس حاصل کرده و با وقت قبلی به این مرکز مراجعه کنید.

Leave a Comment

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

ارسال یک پیام
با عضویت در خبرنامه ، آخرین اخبار نوروچلنج را از طریق ایمیل خود دریافت کنید.
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Color
  • Attributes
Compare