معرفی نوروچلنچ
هسته مرکزی فعالیت گروه نوروچلنج در سال ۱۳۹۳ توسط جمعی از فارغ التحصیلان و استادان بهترین دانشگاه های ایران شکل گرفت و با توسعه فعالیت های شرکت چالش گران ادراک ناب در سال ۱۳۹۶ به ثبت رسید. حوزه تحقیقاتی این گروه بر پایه علوم شناختی، مغز و اعصاب، هوش مصنوعی، مهندسی پزشکی، روانشناسی، مهندسی نرم افزار و مهندسی انفورماتیک است.
محصولات این گروه به صورت گجت های پوشیدنی تولید و عرضه میشوند، کاربردهای اصلی محصولات این گروه در حوزه ردیابی سلامت، پیشگیری و تشخیص بیماری ها و درمان های PASSIVE است.
از دیگر حوزه های کاربرد این محصولات میتوان به مدیریت استرس، موسیقی درمانی، نوروفیدبک، اوتیسم و ADHD، افسردگی، میگرن، صرع، خواب، حافظه، توجه و تمرکز، ترک سیگار، اعتیاد و رژیم درمانی، همچنین تجربه کاربری مشتری، اثرگذاری تبلیغات، طراحی موثرسازی، HCI/BCI، روباتیک، یادگیری الکترونیکی، اینترنت اشیا، خانه های هوشمند و نورومارکتینگ اشاره کرد.